Vena Kosmetyki - na które produkty tej marki warto zwrócić uwagę?


Kosmetyki Vena to brandowane kosmetyki firmy VENA która specjalizuje się w tworzeniu kosmetyków na zlecenie. Z samymi kosmetykami Vena spotkałam się po raz pierwszy, ale wywarły na mnie dobre wrażenie. Co prawda opakowania nie są spektakularne  i nawet bardziej do tej linii pasowałby mi design: szklane opakowania jak buteleczka z Skoncentrowanym Serum Hialuronowym bo wygląda to tak fajnie vintage, ale to kwestia gustu :) Najważniejsze jest to co jest w środku pudełka. A właśnie co jest w środku? :)

Recenzja obejmuje:
  • Kolagenowy żel do mycia VENA COSMETICS
  • Krem regenerujący na noc
  • Skoncentrowane serum hialuronowe





Kosmetyki Vena z serii z kolagenem zawierają NATURALNY KOLAGEN, który pozyskiwany jest ze skóry ryby słodkowodnej- Tołpygi. Kolagenowy żel do mycia również! Brzmi ciekawie prawda? :) i taki też jest :)

Żel zawiera wiele składników aktywnych m.in glukonolakton, ekstrakt z owocu Noni, Kolagen oczywiście, Aloes, Glicerynę, Alantoina i Panthenol. To wszystko po to by produkt pięknie odświeżył i oczyścił naszą cerę, działał łagodząco, nadał skórze jędrności a przy tym był łagodny :)


MOJA OPINIA:
Trudnością dla mnie okazało się rozszyfrowanie do czego dokładnie jest ten żel do mycia. Twarzy? Ciała? Czy jednego i drugiego? Nie dowiedziałam się tego wprost też z opisu, dopiero gdzieś tam w toku czytania jak stosować dowiedziałam się że można nim myć twarz, bo "cera jest odświeżona". TAK ZALICZYŁAM FALSTART BO UMYŁAM NIM CIAŁO - do tego też się nadaje ;) Mocno się pieni (co dla mnie jest na plus +) więc nawet nie zczaiłam ups. ;)

Żel ma wygodną w użyciu pompkę z dyfuzorem do aplikacji ❤️Skóra faktycznie jest mega nawilżona, makijaż szybko się zmywa ale przy tym żel łagodzi podrażnienia. Z czasem używania zauważyłam, że moja skóra ma znacznie mniej podrażnień i pojawia się mniej niedoskonałości. Jak dla mnie super produkt do codziennego stosowania :) Nawet jako uniwersalny produkt do twarzy i ciała hihi :)




Kiedyś wspominałam Wam że chętniej stosuję kremy na noc niż na dzień. Nie zdziwi Was w takim razie fakt, że znów pokusiłam się na przetestowanie Kremu Regenerującego Na Noc VENA

Od producenta: "Wzbogacony w substancje odżywcze i ekstrakty, odbudowuje naturalną barierę lipidową naskórka, intensywnie odżywia i  rozświetla cerę osłabioną intensywnym rytmem życia"

MOJA OPINIA:

Opakowanie kremu jest schludne i standardowe jak na kremy. Podoba mi się tutaj jednak nakrętka kremu: dzięki przeźroczystym wykończeniom wygląda jakby była 3D :) W kartoniku z kremem znalazłam jeszcze plastikową szpatułkę. Nigdy jej nie użyłam - dla mnie jest zbędna bo krem nakładam palcami :) Ale ciekawy gadżet, pierwszy raz się z takim spotykam przy kremie.


Krem na noc Vena stosuję codziennie. Nakładam cienką warstwę, bo przy większej ilości zaczyna się trochę rolować na skórze, dlatego lepiej nie przesadzać :)  Według mnie krem jest półtłusty. Zauważyłam że szybko się wchłania co bardzo lubię ❤️ bo ślady po kremie na poduszce nie są fajne, uwierzcie mi. Moja skóra po nałożeniu jest bardziej odżywiona, lśniąca, wygląda na zregenerowaną :)







MÓJ ULUBIENIEC MARKI VENA! ❤️❤️❤️

Buteleczka z pepitką do nakładania przypadła mi go gustu bardzo. Gdy ją widzę mam przed oczami przeróżne kosmetyki produkowane w rodzinnej firmie, z najwyższej jakości składników i to w takim laboratiorium w stylu vintage ❤️ Jakoś mam takie skojarzenie z tym :)


Serum z kwasem hialuronowy używam znowu rano z pół h przed nałożeniem make-up'u. Tutaj też trzeba postępować delikatnie, nakładam cienką warstwę bo przy grubszej nadmiar kosmetyku się pruszy z twarzy. Ma żelowatą konsystencję.

Jak dla mnie to rewelacja! Po zastosowaniu skóra momentalnie staje się gładsza, bardziej promienna, najważniejsze nawilżona! Dlatego tak lubię ten kosmetyk przed nałożeniem make-up'u bo wygładza wszystkie niedoskonałości :)Stosuję w okolicach oczu prewencyjnie przed zmarszczkami mimicznymi :) #mójulubieniec


WSZYSTKIE KOSMETYKI Z RECENZJI ZNAJDZIESZ W SKLEPIE Vena: http://vena-sklep.pl/

9 komentarzy :

  1. Korzystałam z tego kremu regenerującego. Działa świetnie, zdecydowanie polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam, zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze o tej marce nie slyszalam :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystałam z tego typu kremu regenerującego u musze przyznać, bardzo efekty mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum Hialuronowe jest świetne ! Zdecydowanie polecam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nie znam marki ale na pewno sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę o linka do strony na której można kupić te kosmetyki...podany powyżej odsyła do strony na której nie można niczego kupić;) szukam w innych miejscach i nic ..nie wiem czy to kwestia ustawień IP? .. pomóżcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, z tego co wiem to Vena Cosmetics było produkowane przez laboratorium produkujące przeróżne kosmetyki dla różnych marek (czyli pod nazwą własną, ale nie tylko). Niestety z tego co widzę to w tym roku już wycofali serię tej marki ze sprzedaży :(

      Usuń
  8. Szkoda, że wycofali już te produkty ze sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.