Styling on a rainy day || Stylizacja na deszczowy dzień jak ten



Hej Kochani! :* Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzisiaj pogoda jest średnia...Jakoś koło południa zdążyłam jeszcze iść na grzyby (nawet udało mi się nazbierać wiaderko! łuhu! :D ) ale gdy wychodziłam z lasu to już zaczęło kropić :( 

Moja dzisiejsza stylizacja jest idealnie dopasowana do pogody, bo choć padało to było w miarę ciepło. Na górę założyłam czarną koszulę z rombami i długim rękawem. Jest zapinana na guziki i myślę, że jeszcze nie raz sprawdzi się w stylizacjach z marynarką ❤ Znajdziecie ją w sklepie internetowym Kaskada ❤ Oczywiście wraz z nadchodzącą jesienią wkracza do look'ów materiał zamsz. Zamszowa spódnica i zamszowe dodatki: boho torebka z frędzlami od Manzana oraz szpilki na stabilnym obcasie Renee.pl PODOBA WAM SIĘ? :*


Hey! :* I do not know how you are, but in my opinion today the weather is average... Somehow around noon I even managed to go to collect mushrooms to the forest. But when I left the forest it started to sprinkle :(

Today's styling is perfectly suited to the weather, because although it was raining it was quite warm. I put on a black shirt with long sleeves. It is fastened with buttons and I think it will be more than once in styling with the jacket ❤ You will find it in the online store Kaskada ❤ The autumn is coming so material suede too. The suede skirt and suede accessories: boho handbag with fringes from Manzana and higheels on stable heel Renee.pl DO YOU LIKE IT? :*


Buty | Shoes: Renee.pl
Torebka | Handbag: Manzana
Koszula | Shirt: KASKADA
Kapelusz | Hat: Szaleo.pl









4 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.