Kuracja kolagenowa dla skóry i włosów Noble Health - RECENZJA


Hej Kochani! :* Miesiąc temu wspominałam Wam o kosmetykach Noble Health w tym poście TU, gdy zaczynałam swoją kolagenową kurację ich kosmetykami z serii Beauty Line CLASS A COLLAGEN. Dzisiaj na spokojnie mogę się z Wami podzielić moimi wrażeniami odnośnie tej marki i przedstawić moją rzetelną opinie. Zapraszam na recenzję! :*






W ciągu miesiąca przetestowałam zestaw:

1) Intensywnie nawilżający krem na dzień
2) Głęboko regenerujący krem na noc
3) Suplement Class a Collagen w tabletkach na włosy

CENA ZESTAWU
: 109,80 zł 


Każdy z produktów w zestawie można oczywiście kupić osobno także na stronie internetowej NH: TUTAJ   





1) Intensywnie nawilżający krem na dzień



OPIS PRODUCENTA:

Krem na dzień nawilża, ujędrnia, wygładza, odżywia. Dla skóry suchej, wrażliwej oraz normalnej. Zaawansowana formuła z ekstraktem dotleniającym, kolagenem i komórkami macierzystymi z winogron. Więcej info. od producenta znajdziecie na zdjęciu opakowania poniżej :)



MOJA OPINIA:

- lekka formuła kremu, dzięki czemu nie odczuwamy efektu ściągania twarzy :) ✔
- dobrze się wchłania, dosłownie max. w 5 min. 
- przyjemnie pachnie
- dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż i nie roluje się 
- świetne nawilżenie na dzień!!! ✔
- niestety nie odczułam wrażenia ujędrnienia skóry,  za to jest to ujędrnienie jest bardzo widoczne w przypadku kremu Noble Health na noc z tej serii
- cera wydaje się być bardziej gładka ✔


2) Głęboko regenerujący krem na noc

OPIS PRODUCENTA:

Krem regeneruje skórę podczas snu, wygładza zmarszczki, przywraca skórze blask i elastyczność, łagodzi i koi podrażnienia skóry powstałe w ciągu dnia, zapewnia skórze idealną pielęgnację przez całą noc. Więcej info. na zdjęciu poniżej.


MOJA OPINIA:

- polubiłam się z tym kremem od samego początku! Już kolejnego dnia widziałam efekty na mojej skórze <3
- krem ma według mnie dość tłustą konsystencję przez co trzyma się na skórze prawie całą noc
- długo się wchłania, ponieważ widać mocno nawilżoną skórę jeszcze po przebudzeniu się rano. Ale nic mylnego, jest to PLUS! ✔
- dzięki temu skóra z rana faktycznie jest intensywnie nawilżona, zregenerowana i promienna ✔
- po nocnym stosowaniu tego kremu spokojnie można już nakładać makijaż, bo skóra jest do tego w 100% przygotowana
- jestem zachwycona tym kremem i szybko się z nim nie rozstanę! <3 




 3) Suplement Class a Collagen w tabletkach na włosy

OPIS PRODUCENTA:

Suplement zawiera kolagen rybi, kwas hialuronowy i witaminę C i E. Poprawia ogólny stan zdrowia, skóry. Pomaga zachować zdrowe i lśniące włosy i paznokcie. Więcej info. na zdjęciu.


MOJA OPINIA:

- tabletki mają neutralny, niedrażniący zapach ( w porównaniu z innymi tego typu suplementami, jeśli używałyście to wiecie, że to naprawdę wielka zaleta! :)) ✔
- stosowałam 2 razy dziennie i opakowanie starczyło mi na trochę więcej niż miesiąc
- po tym okresie faktycznie zauważyłam, że moje paznokcie są mocniejsze i zaczęły lepiej znosić moje robienie na nich hybryd 
- włosy stały się bardziej lśniące
- ale najważniejsze! Włosy przestały wypadać garściami po stosowaniu suplementu <3  ✔






PODSUMOWANIE! 

Kremy są zapakowane w przepiękne, bardzo eleganckie pudełka <3 Łatwo jest wydobyć zarówno kremik jak i tabletki z opakowania. W dodatku kremiki są bardzo kompaktowe i z miłą chęcią noszę je w torebce :) Z rezultatów jakie kremy nadają mojej skórze, a tabletki moim włosom też jestem zadowolona. Pierwszy raz od dawien, dawna mam uczucie, że dobrze zaczęłam pielęgnować moją skórę, jak i włosy. Ten zestaw był dobrym początkiem do rozpoczęcia regularnej pielęgnacji. Po tej kuracji mam wrażenie, że włosy i skóra wyglądają na wiele zdrowsze <3 

#potwierdzoneINFO #polecam #ja #sandraWieczorek

9 komentarzy :

  1. Interesting beauty products. Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie ciesze, ze i kremy i suplement spelnily Twoje oczekiwania ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to możliwe, ze opakowanie 90 tabletek starczyło Ci na ponad miesiąc podczas stosowania dawki zalecanych dwóch tabletek dwa razy dziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to 90:2=45 dni :D Czyli ponad miesiąc :)

      Usuń
    2. Z resztą wyraźnie napisałam, że stosowałam dwa razy dziennie (czyli 2 tabletki dziennie, a nie 4)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten zestaw kolagenowy tym bardziej ,że jest Premium i na bazie naturalnych składników. Ja też stosowałam 2x dziennie po jednej tabletce i zauważywałam fajne efekty wiec chyba dawka 4 tabletki jest dla kobiet dojrzałych lub z dużym ubytkiem kolagenu .

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.