Burgundy is a new black




Hej Kochani! :* Jak Wam mija weekend? Ja wczorajsze popołudnie spędziłam na urodzinach, a dzisiejsze spędzę tak samo. Najem się za wszystkie czasy, 5kg w pasie do kolekcji i koniec końców chyba pęknę...ale jak zrezygnować z takich pyszności? Omnomnom <3 

Od dawien dawna nie dodawałam stylizacji ze spodniami, a przecież to po nie tak chętnie sięgam, gdy na dworze jest zimno. Trudno mi też uwierzyć, że tworząc ten look przypomniałam sobie o t-shircie z Levi's, który przeleżał w szafie ponad rok! A przecież ostatnio są takie kultowe! Przysięgam się poprawić <3 Do podartych czarnych spodni z Shein KLIK, które nadają rockowego charakterku stylizacji, ubrałam elegancki płaszcz Newchic. Warto wspomnieć też o dodatkach. Bordowa torebka Lin Cherry od Pauliny Schaedel jest moją nową miłością <3 Urzekła mnie w niej perfekcja wykonania, sam model ale i kolor! Na głowie gości fantastyczna, ocieplana na uszach bordowa czapka z pomponem od Szaleo.pl! Ps. Bordowy to dla mnie nowa czerń <3 Na koniec zamszowe botki z imitacją drewna na obcasie z Deez24.pl rodem jak od Kylie J. Podoba Wam się? :*




|| Hey! :* How is your weekend? I spent yesterday afternoon at birthday party, and today I will spend the same. I'll be eating and eating, so 5kg at the waist to the collection is coming hahaha... but how to opt out of such goodies? Omnomnom <3

It was a long time I added styling with trousers here, but I wear it very ofter when it's cold outside. I find it's hard to believe also that because of creating this look I found my Levi's t-shirt, which lay in the closet for over a year! Now wearing it is a cult! I promise to make amends <3 The ripped black pants are from Shein, which give rock to styling. I dressed elegant coat from Newchic too. It is worth mentioning also the additives. Maroon bag Lin Cherry by Paulina Schaedel is my new love. I was charmed by her perfection, model and color! And this fantastic burgundy winter hat!  Maroon is for me the new black <3 At the end - suede boots with imitation of wood heels from Deez24.pl - like Kylie J. wears. Do you like it? :*

















Torebka | Bag: Znalezione obrazy dla zapytania paulina schaedel logo



Buty | Boots: Znalezione obrazy dla zapytania deez24 logo



Spodnie | Trousers: Znalezione obrazy dla zapytania shein logo



T-shirt: 

Płaszcz | Coat: Znalezione obrazy dla zapytania newchic logo


Pasek | Belt: H&M

Czapka | Winter hat: 

12 komentarzy :

  1. Pięknie wyglądasz! Cudny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie, wiosną pokazuję dużo spodni, a zimą prawie same spodnice- jaka to przewrotność, wlaśnie niedawno też się na tym przyłapalam hehehe

    super portaski- uwielbiam takie podarciuchy <3 i chyba mam od nich takie biale :)

    Bardzo ladnie wyglądasz w burgundzie, uwielbiam ten kolor, szkoda że przy moich rudych wlosach nie ma takiego efektu :/

    Cieszę się, że w koncu do Was wracam :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie znam innego określenia jak perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie, buty są idealne, a bordowe detale skradły moje serce <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow, świetne masz te botki :) Nogi do nieba :O
    Wyglądasz rewelacyjnie :) Bordowe akcenty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz mnie zauroczył jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. stworzyłaś śliczną stylizację :-) pięknie Ci w burgundzie !!!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.