After Valentine's Day | I po Walentynkach...


Pamiętacie jak kilka dni temu pisałam, że prezenty w Walentynki w ogóle się nie liczą? KŁAMAŁAM! Buhahaha <śmiechczarownicy>  :D

Oczywiście żartuję, nie jestem materialistką i nie patrzę na to w taki sposób, ale te wszystkie prezenciki, które podostawałam sprawiły, że było mi bardzo miło <3

Dostałam pełno dobroci i znowu będzie 2 kg więcej na wadze :D

Zrobiłam ciasto na ten dzień :)

 Bez pięknych róż od mojego ukochanego też się nie obeszło, dziękuję <3



PS. Na OLX.pl wystawiam trochę ubrań, zajrzyjcie może akurat coś Wam wpadnie w oko ;) 

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1ASOR/

22 komentarze :

  1. Wspaniałe upominki, widzę, że Ty również miło spędziłaś ten dzień, super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny post! :) wyglądasz ślicznie :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądasz:) Tobie 2 kg nie grozi, jesteś bardzo zgrabna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo miła, ale jak się przesadzi to wiesz jak to potem wygląda :D

      Usuń
  4. Świetne prezenty.Dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu. Masz bardzo przejrzystego i ciekawego bloga,więc grzechem byłoby nie wpadać tu częściej :)

    Pozdrawiam
    http://cooolhunter.blogspot.com/

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely post dear!!
    happy w.
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam truskawki ! <3
    Śliczne zdjęcia ! *-*
    Również obserwuję:))

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pics and lovely post!!!
    Kisses darling
    http://www.sweetbea.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful post and pictures. You are so pretty, girl. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze tak jest, najpierw się mówi, ze prezenty się nie liczą, a potem jest: "ale dlaczego mi nic nie kupiłeś?" :P ciasto wygląda ekstra - jadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale otrzymałaś świetne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale :) I jakie truskawki pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyglądałaś :)) Ciasto prezentuje się bardzo smakowicie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostalam bizu i mgielke z vs od mojego ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mam teraz ochotę na truskawki:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciasto wygląda tak smakowicie, że zjadłabym je przez monitor :) Ahh, czerwień w Walentynki ma swoją moc :) Pięknie wyglądasz!
    Dzięki za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały post ;) Wyglądałaś śliczne i świetne to ciasto upiekłaś ;) wygląda przepysznie ! :)
    Będę tu wpadać częściej, obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekły mnie truskawki w serduszkowym pudełku :) A twoje ciasto wygląda rewelacyjnie :) Mnie chłopak zasypał moim ukochanym Kinder Country, i jak tu schudnąć :D
    Pozdrowionka :*:* (http://lady-awa.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to jest tak - nasi Ukochani chcą nas utuczyć, żeby inni się za nami nie oglądali :D

      Usuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.