Fashion show - Mademoiselle boutique in Zabrze | Otwarcie butiku Mademoiselle w Zabrzu vol.1



Witajcie Kochane! :*


W poniedziałek wzięłam udział w dość niecodziennym dla mnie przedsięwzięciu. Dokładnie wystąpiłam w roli modelki na pokazie mody podczas otwarcia nowego butiku Mademoiselle w Zabrzu ;)

Ubawiłyśmy się ,z dwoma pozostałymi modelkami Ewką i Patrycją, za wszystkie czasy. Było to dla nas coś nowego, nie ukrywam, że nogi na początku trzęsły nam się jak galarety ;) Wyjście do tłumu i przebieranie się poza wybiegiem w 20 sekund to nie lada wyzwanie. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że pozowanie przed obiektywem to pikuś! 

First photo: me, Patrycja and Ewelina | Pierwsze zdjęcie: My modeleczki - ja, Patrycja i Ewelina ;)
Second photo: models with makeup artists and Estera Wiśniewska, who helped us with stylizations ;) | Drugie: My z wizażystkami i  Esterą Wiśniewską, która pomagała nam ze stylizacjami :)



Dobrze, może zacznę od początku.
Poniżej mam dla Was zdjęcia z backstage'u. Do pokazu w butiku, fryzury zrobiła nam Dorota Bajek. Na co dzień żadna z nas nie chodzi w spiętych włosach, więc na początku trudno było nam się do tej fryzurki przyzwyczaić, ale powiem szczerze, że wieczorem już nie mogłam z tym fryzem rozstać :D





Fryzjerka Dorota i urocza właścicielka butiku Asia :)

 Wizaż zrobiły nam wizażystki z firmy kosmetycznej Mary Kay

Po 4 godzinach przygotowań nadszedł czas na pokaz. Zaprezentowałam się w sześciu stylizacjach, które jak najbardziej odpowiadały mojemu stylowi, na wybiegu czułam się w nich swobodnie i chętnie chodziłabym w nich na co dzień :) Większość ubrań była w klasycznej kolorystyce biało-czarnej, ale wkradł się też na wieszaki pudrowy róż. Ubrania, które prezentowałyśmy to marki włoskie i francuskie. Zauważyłam też podczas przymiarek, że każdą rzecz spokojnie można skompletować z ubraniami, które już mamy w szafie ;)



Czyż ten nadruk nie jest genialny? <3
Po pokazie nadszedł czas na kilka zdjęć, toast z okazji otwarcia tego pięknego butiku i tort ;)



Tort był pyszny <3


Cały butik urządzony jest w sposób minimalistyczny, ale za to bardzo elegancki i ekskluzywny.

 Selfie za kulisami też nie może zabraknąć <3

Już niedługo wybiorę się do butiku na małe zakupy i na pewno zaprezentuje Wam to co kupię! :)

14 komentarzy :

  1. pięknie wyglądałaś :)
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. great post dear!!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe doświadczenie :) Ubrania naprawdę fajne, trafiają i w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis na blogu, podoba mi się. Bardzo ładnie wyglądałaś na pokazie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiało być bardzo ciekawe przeżycie. ;) U mnie notka na temat tych napisów, jak je zrobić o którą prosiłaś, więc zapraszam. ;)

    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadroszcze :) bardzo ładne rzeczy prezentują w tym butiku do tego jest tak blisko mnie! Szykuje się jakaś filia w Katowicach? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że będzie jeszcze otwierany w Knurowie :)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądałaś i piękne stylizacje :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much for following my dear! I'm now following you back as catia.alexandrafr!
    Love your blog, keep the good work :)
    THE PINK ELEPHANT SHOE | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jak wspaniale sie prezentowałaś w roli modelki ! :) Piękny outfit ! Zapraszam do mnie
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. What a beautiful pics!!!great post darling!
    Kisses
    http://www.sweetbea.it

    OdpowiedzUsuń
  11. A lovely event! It would be really amazing to be there ;)
    Kisses
    Giovanna
    www.sbirilla.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.