Outfit


Witajcie Kochani! :*





Zima w tym roku, jak na razie, nas oszczędza. Dzisiaj u mnie było aż 8 stopni! Wyobrażacie to sobie? Pominę fakt, że jest grudzień ;) Dlatego przygotowałam dla Was outfit w miarę letni jak na zimę, ale idealnie odzwierciedla tegoroczną pogodę. Święta za pasem, a śniegu ani widu, ani słychu ;) 


 Płaszcz | Coat - Tally Weijl
Sweter | Sweater - New Yorker
Jeans - Cubus
Buty | Boots - CCC
Kopertówka | Bag - wygrzebane na strychu ;) | found in the attic ;)

 Stwierdziłam, że ciekawym dodatkiem będzie ta oto bransoletka. Dostałam ją od babci, przywieziona prosto z Meksyku ;)


Pod koniec tygodnia pojawi się tutaj też kilka sesji zdjęciowych poza stylizacjami, ale na razie skupiam się jak tylko mogę na kolosach, które czekają mnie w tym tygodniu. Trzymajcie za mnie kciuki, żebym wszystko pozdawała ;) Miłego tygodnia! :*

6 komentarzy :

  1. i love this Pullover
    xx
    simone
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice jumper <3 and you have beautiful hair!!!
    And thank you for your lovely comment on my blog =), I now follow you ^_^
    I wish you happy day,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool look, lovely sweater!
    I'm following you back now!

    Kisses, love Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, i strój i modelka :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.